Cum să citești literatura ca un profesor recenzie

cum să citești literatura ca un profesor a fost simultan fascinant, frustrant, distractiv, motivant și descurajant. Aș dori să iau în considerare fiecare dintre acestea individual. Partea fascinantă a venit în toate exemplele pe care le oferă Foster. Îmi place absolut să văd referințele și conexiunile subtile care sunt prezente în romanele bine lucrate. Am literalmente frisoane când văd cum o poveste este de fapt o repovestire a unui mit antic sau a unei parabole biblice. Sau când vedeți cum un obiect sau un eveniment este un simbol pentru un mare adevăr de viață care pătrunde în ființa noastră.

în același timp, însă, deseori găsesc aceleași lucruri extrem de frustrante. De unde era să știu asta? Cum era să fac legătura asta? Chiar ar trebui să cred că autorul a plănuit toate astea? Foster recunoaște această reacție pe tot parcursul textului, adresându-ne aceste întrebări. În cele din urmă, explicațiile sale sunt satisfăcătoare. El arată dovezile care susțin lecturile sale din text și, atunci când îl prezintă așa cum o face, este greu să argumentezi împotriva lui. Pentru a fi corect, totuși, nu am citit niciuna dintre lucrările pe care le folosește ca exemple, deci poate fi mai mult sau mai puțin evidentă în textul propriu-zis.

de asemenea, el menționează periodic că, dacă tu, ca cititor, faci o conexiune sau citești ceva ca simbol și există dovezi în carte, nu poți greși cu adevărat. Unul dintre aspectele lecturii care este atât de distractiv este propriul nostru angajament al textului și dacă propria noastră experiență personală împrumută unei anumite lecturi, acea lectură este valabilă, chiar dacă autorul nu a intenționat-o inițial. De fapt, este practic imposibil să validezi o lectură împotriva a ceea ce a intenționat autorul, așa că este greu să respingi reacția cuiva ca fiind incompatibilă cu viziunea originală a autorului. (Desigur, unele lucrări, Foster dă Ferma animalelor ca exemplu, au o intenție specifică pe care autorul dorește să o treacă, și astfel se face mai evident.)

spun că cartea a fost în mod special distractivă, deoarece, pe lângă tot ceea ce a făcut-o fascinantă, Foster o scrie cu o voce distinctă. Tonul său este luminos, plin de umor și confortabil. Este foarte amintește de un profesor care vrea cu adevărat să se angajeze elevii săi și nu pur și simplu prelegere pentru a le. A făcut câteva comentarii pline de umor care m-au făcut să râd cu voce tare, precum și să dau titluri inteligente și memorabile fiecăruia dintre capitolele sale. De exemplu, avem minunatul capitol duo din” It ‘s all about Sex”¦ „XV urmat de „”¦cu excepția sexului ” inquirt sex. Foster s-a distrat în mod evident scriind această carte și sunt fericit să spun că suntem destinatarii direcți ai distracției pe măsură ce citim.

mai presus de toate, însă, citiți ca un profesor este motivant. După fiecare capitol și în timpul fiecărui exemplu, am vrut să citesc la ce se referea Foster. James Joyce? Adu-l. Chiar și cărțile pe care mi le amintesc citind și urând (mă uit la tine așteptări mari) au fost făcute din nou de dorit de Foster. Nu există într-adevăr un compliment mai bun pe care îl pot oferi acestei cărți decât că mă pregătește să citesc o literatură grozavă și un mod nou și (sperăm) convingător. Nu spun doar acest lucru, fie – am luat Dubliners la bibliotecă astăzi și va fi citit-o viitoare. Îți amintești când am spus că vreau ca fiecare subiect să aibă nevoie de o afișare vizuală a informațiilor cantitative? Ei bine, cred că această carte a fost expunerea mea vizuală pentru literatură, și asta m-a emoționat extrem de mult.

din păcate, entuziasmul meu este plin de descurajare. Știu că va fi nevoie de experiență și practică, dar când am citit exemplele lui Foster (în special „cazul de testare” de la sfârșitul cărții) nu m-am putut abține să nu mă gândesc „nu există nicio cale să pot face asta vreodată. De ce să încerc?”Nu e ca și cum nu aș fi” primit ” exemplul de nuvelă pe care l-am citit la sfârșitul textului, dar ideea de a citi povestea Persefonei în ea (ceea ce Foster mă convinge este o lectură foarte validă și inteligentă) este atât de descurajantă încât nu mă pot abține să nu fiu descurajată.

cu toate acestea, nu voi lăsa această descurajare să mă doboare. În schimb, voi sări direct în ea și sper că, cu suficientă practică, citirea simbolurilor și intertextualitatea vor deveni a doua natură. Și dacă nu, voi rămâne cu cărțile pentru copii și voi uita că s-a întâmplat asta.

un ultim lucru pe care aș dori să-l spun este că subtitlul este „un ghid plin de viață și distractiv pentru citirea între rânduri”. Cu toate acestea, cred că o descriere mai exactă ar fi un ghid pentru citirea în spatele liniilor. Între rânduri nu surprinde „rezonanța” de care vorbește Foster, dar din anumite motive ideea acestei adâncimi care se află în spatele textului este mai satisfăcătoare pentru mine.