Cum fac podcast-urile bani?

este o întrebare în mintea multor podcasteri și în mintea aproape a tuturor celor pe care îi spun despre ideea lor. Cum fac podcast-urile bani?

există de fapt multe moduri în care un podcast poate face bani și ne vom scufunda adânc în mai multe dintre aceste moduri chiar aici în acest post.

în primul rând, să clarificăm un lucru: dacă începeți un podcast doar pentru a câștiga bani, nu o faceți.

în timp ce a face bani de la un podcast este absolut posibil, ține cont de faptul că podcast-uri de succes sunt adesea un concert cu normă întreagă. Este nevoie de timp pentru a veni cu o idee de podcast câștigătoare, pentru a crea conținut valoros și consistent și pentru a crește un public care știe, îi place și are încredere în tine.

toate acestea necesită, de asemenea, să fiți încântați de ideea dvs. de podcast.

că și-podcasting este un maraton. Nu este un sprint.

bine, bine… dar cum rămâne cu chestia cu banii? Puteți câștiga bani din podcast-uri?

puteți câștiga bani din podcast-uri?

răspunsul scurt este da. Am câștigat o sumă semnificativă de bani din podcast-ul nostru din 2013. Puteți citi totul despre asta în rapoartele noastre lunare de venit, unde împărtășim fiecare dolar cheltuit și primit.

avem patru fluxuri principale de venituri chiar acum:

  1. venituri din sponsorizare
  2. relații afiliate
  3. cursuri Online
  4. jurnale fizice

s-ar putea argumenta că nu toate aceste fluxuri de venituri provin direct „din podcast”. Și aș susține că exact zero din aceste fluxuri de venituri ar fi posibil fără podcast.

antreprenori pe foc lansat în septembrie 2012. John a avut zero prezență online, nici un site web, nici conexiuni antreprenoriale și nici o experiență de difuzare.

tot ceea ce am creat în afacerea noastră a fost rezultatul conexiunilor, relațiilor și audienței pe care le-am construit din podcast.

deci, dacă vă întrebați cum să câștigați bani cu podcast-uri, atunci sunteți în locul potrivit!

câți bani fac podcast-urile?

cât de mult puteți face dintr-un podcast este o poveste separată. În timp ce unii podcasteri câștigă milioane de dolari pe an – inclusiv SUA – alți podcasteri ar putea câștiga 6 cifre, 5 cifre sau aproape nimic din podcast-ul lor.

una dintre cele mai imediate modalități de a câștiga bani dintr-un podcast care îmi vine în minte pentru majoritatea este prin sponsorizări de podcast. În esență, întreprinderile și mărcile plătesc o gazdă de podcast bani pentru a intra în fața publicului lor și pentru a-și face publicitate produselor și serviciilor.

dacă vă uitați strict la sponsorizările podcasturilor, atunci există standarde din industrie care împărtășesc câți bani puteți câștiga pe episod în funcție de numărul de descărcări pe care le obțineți.

am de gând să vorbesc mai multe despre sponsorizări podcast ca un flux de venituri, dar aici este o scufundare profundă pe toate lucrurile sponsorizări podcast, deoarece nu va fi acoperind tot ce este de știut în acest post.

cât câștigă podcast-urile pe episod?

CPM tipic, sau „cost per mille”, este suma de bani pe care o veți face pe baza fiecărui 1.000 de descărcări pe episod. Un calcul ușor este să se uite la standardul industriei pentru o sponsorizare midroll, care este un $25 CPM.

să presupunem că primiți 5.000 de descărcări pe episod podcast (măsurat la 6 săptămâni după publicare).

o sponsorizare ar fi egală cu $25 x 5 = $125.

desigur, cu cât sunt mai multe descărcări, cu atât veniturile dvs. vor fi mai mari. Dacă aveți un milion de descărcări, atunci vă uitați la 25.000 de dolari pe sponsor pentru fiecare episod.

de asemenea, puteți începe să luați în considerare prerolls și postrolls, care sunt citiri publicitare care vin la începutul și la sfârșitul unui episod podcast. Acestea variază atunci când vine vorba de standardul industriei pentru prețuri, variind de la $10 – $18 în funcție de lungime (de obicei 15 sau 30 secunde).

există mai multe opțiuni diferite pentru sponsorizări podcast dincolo de modelul CPM, de asemenea. Există, de asemenea, ceea ce este cunoscut sub numele de modelul CPA: costul pe achiziție. Acesta este un model excelent pentru podcast-uri care sunt foarte de nișă și care fac publicitate unui produs sau serviciu cu costuri mai mari.

în loc să caute descărcări pe episod, modelul CPA este interesat doar de conversii: câștigați o sumă stabilită în dolari de fiecare dată când cineva se alătură serviciului sau cumpără produsul.

Imaginați-vă un podcast care este totul despre sarcina aterizare un sponsor care vinde carucioare, care sunt în sus de $1,000. Chiar dacă acel podcast nu primește zeci de mii de descărcări, un model CPA dat fiind Ce public vizat au, ar fi un traseu minunat.

există, de asemenea, modele hibride în care citați un cost bazat pe o serie de factori. De exemplu, puteți crea un pachet de sponsorizare a podcasturilor care include marketing prin e-mail, promoții pe rețelele sociale și mențiuni pe site-ul web, pe lângă sponsorizarea reală a podcasturilor.

în aceste cazuri, ați cita sponsorizările dvs. pe baza valorii fiecăruia dintre aceste lucruri din afacerea dvs.

Top 5 moduri în care puteți câștiga bani din podcast-uri

acum, că aveți un pic de fundal despre cum să câștigați bani pe podcast-uri atunci când vine vorba de sponsorizări, să ne scufundăm în primele 5 moduri de a câștiga bani cu podcasting.

cursuri Online

o întrebare pe care atât de mulți dintre ascultătorii noștri i-au pus-o lui John în termen de 6 luni de la lansarea antreprenorilor pe foc a fost „cum ați început podcastul?”

în 2012, spațiul de podcasting era încă destul de tânăr și existau foarte puține resurse disponibile despre cum să începeți un podcast.

din moment ce John a pus în timp pentru a învăța de la mai mulți experți podcasting, și a investit în formare și coaching-ul pentru a obține lucrurile bine, el a crezut „de ce nu a crea ceva pentru a ajuta la răspunsul la aceste întrebări sunt obtinerea în mod regulat în jurul valorii de modul de a începe un podcast?”

și așa a făcut. El a venit cu ideea de a începe un curs online pentru a învăța oamenii cum să creeze, să crească și să-și monetizeze podcastul: Paradisul Podcasterilor.

există exemple și oportunități nesfârșite atunci când vine vorba de crearea de cursuri online în fiecare industrie și nișă. Dacă aveți cunoștințe și expertiză pe care le puteți împărtăși cu publicul dvs. – și ei vin deja la dvs. și vă cer – crearea unui curs online este o opțiune minunată.

dacă sunteți interesat să aflați mai multe despre crearea unui curs online, Înscrieți-vă la Thinkific ‘ s free 5-day course Challenge. Până la sfârșit, veți avea ideea cursului și schița finalizată!

Masterminds

crearea unui mastermind a fost primul flux major de venituri pentru noi aici, la Entrepreneurs on Fire. Atât de mulți dintre ascultătorii noștri au ajuns la John și spunând cât de mult le – a plăcut podcast – ul-inspirația și motivația-dar că s-au simțit singuri în călătoria lor.

sprijinul și înconjurarea dvs. cu oameni asemănători sunt esențiale în călătoria dvs. antreprenorială și știm acest lucru. Deci, având în vedere ceea ce atât de mulți indivizi ne spuneau a fost cel mai mare punct de durere: sentimentul singur, am creat o soluție.

am lansat creierul cu 50 de studenți și, în cele din urmă, am crescut (și l-am limitat) la 100. Am avut un grup privat de Facebook, un site web cu câteva resurse, și asta a fost destul de mult.

ne întâlneam în direct prin ceea ce era Google Hangouts la acea vreme (acum foloseam Zoom) pentru a face Q& A, pentru a ajuta persoanele să se deblocheze și pentru a oferi feedback și recomandări celor care aveau nevoie.

am fost în grupul privat Facebook în fiecare zi oferind sprijin – la fel și fiecare dintre membrii noștri.

creierul tău s-ar putea să nu arate ca ceea ce tocmai am descris, dar conexiunea, sprijinul și sentimentul că faci parte dintr-un trib este în natura noastră umană. Dacă publicul tău dorește acest lucru, tu poți fi cel care să le ofere.

Coaching

fie că este vorba de coaching individual sau de grup, aceasta este o altă opțiune excelentă pentru monetizarea podcastului dvs. dacă aveți expertiză în industria sau nișa dvs.

dacă aveți ascultători care vin la dvs. și vă pun întrebări despre subiectul podcastului dvs., începeți să păstrați o listă care rulează cu cele mai frecvente întrebări.

căutați tipare și repetiții în întrebări, lupte și punctele de durere pe care le experimentează ascultătorii voștri.

acum, ce tip de coaching puteți oferi pentru a le ajuta să avanseze?

în timp ce programele de coaching variază cu siguranță în ceea ce privește prețurile și structura, este important să luați în considerare ce tip de program de coaching doriți să rulați. Dacă nu vă place să aveți întâlniri de coaching unu-la-unu în calendarul dvs. în fiecare săptămână, atunci ar trebui să luați în considerare cum ar putea arăta un program de grup.

sau poate coaching-ul nu este deloc pentru tine. Întotdeauna pune-te în poziția de ceea ce va fi ca și ia în considerare dacă orice flux de venituri dat este potrivit pentru tine.

sponsorizări

după cum am arătat mai sus, sponsorizările sunt un flux de venituri popular și bine cunoscut pentru podcasting. Companiile și mărcile plătesc bani mari pentru a ajunge în fața ascultătorilor potriviți și de aceea cunoașterea intimă a publicului dvs. este atât de importantă. Când puteți comunica exact cu cine vorbiți, agenții de publicitate vă vor asculta.

dar întrebarea „cum să faci publicitate podcast” rămâne.

pentru o defalcare completă, asigurați-vă că vizitați ghidul nostru final despre toate sponsorizările podcasturilor.

chiar acum, voi spune asta: sponsorizările ar trebui să fie întotdeauna un câștig / câștig / câștig:

  • un câștig pentru publicul dvs. (produsul sau serviciul promovat este foarte relevant)
  • un câștig pentru sponsorul dvs. (deoarece se potrivesc perfect, rentabilitatea investiției lor o va arăta)
  • un câștig pentru dvs. (sponsorizările nu sunt pentru toată lumea)

întotdeauna amintiți-vă, acest lucru este emisiunea ta, și veți obține pentru a apela focurile de armă. Dacă găsiți un sponsor care nu dorește să fie de acord cu termenii dvs. sau care vă abordează pentru a promova ceva care nu este în conformitate cu valorile dvs., spuneți nu. Este într-adevăr atât de simplu.

din nou, diferitele modele de luat în considerare pentru sponsorizările podcasturilor – dacă decideți să mergeți pe această rută – sunt:

  • CPM (per mille) – asta e pe 1.000 de descărcări
  • CPA (pe achiziție) – asta e pe vânzare
  • Mix – acesta este propriul pachet care combină mai multe destinații de plasare în afara doar anunțul citit

relații afiliate

o mulțime de oameni nu sunt pârghie relații afiliate, deoarece ei pur și simplu nu știu cum funcționează.

relațiile de afiliere pot fi incredibil de fructuoase – dacă sunt parteneriatele potrivite. Una dintre lansările noastre recente de afiliați a fost cu Dean Graziosi și Tony Robbins pentru cursul lor de Broker de cunoștințe Blueprint și, ca urmare a lansării, am câștigat un creier cu Tony Robbins la stațiunea sa din Fiji.

 grupul Tony Robbins Mastermind

Tony Robbins Mastermind Group

la fel cum ați face cu un sponsor, cercetarea afiliaților înseamnă căutarea produselor și serviciilor pe care le utilizați deja și recomandarea – sau despre care știți că ar aduce beneficii publicului dvs.

odată ce ați identificat un produs sau serviciu pentru care doriți să fiți afiliat, tot ce trebuie să faceți este să contactați persoana sau compania care îl deține și să întrebați dacă au un program de afiliere.

ați putea fi afiliat pentru instrumentele și software-ul pe care îl utilizați în mod regulat sau ați putea fi afiliat pentru un curs online sau un produs care vă place. Coaching-ul și Mastermind-urile, evenimentele live și chiar platformele sunt o posibilitate.

Gândiți-Vă Amazon. Oricine poate deveni un asociat Amazon – pur și simplu trebuie să aplicați. Odată aprobat, puteți partaja linkul dvs. de afiliere pentru orice produs de pe Amazon.

programul de afiliere Audible este un alt mare unul pentru podcasters. Ascultătorii de Podcast adoră sunetul, deci ce serviciu mai bun de promovat decât cărțile audio și conținutul audio?

Amazon și Audible sunt exemple de oportunități de afiliere pe care le puteți începe literalmente astăzi. Dar alte relații de afiliere necesită timp. De exemplu, dacă doriți să promovați lansarea viitoare a cursului cuiva, atunci veți dori să intrați pe radarul lor. Începeți să construiți o relație reală cu ei dacă nu aveți deja una.

confirmați întotdeauna că produsele și serviciile pe care le recomandați prin link-uri afiliate sunt relevante pentru publicul dvs. și asigurați-vă că urmați instrucțiunile FTC!

alte modalități de a câștiga bani din podcasting

am discutat mai multe moduri în care puteți genera venituri din afacerea dvs. de podcasting, dar există și mai multe modalități în funcție de subiectul podcastului dvs. și de ceea ce doresc și au nevoie ascultătorii dvs.

fiecare flux de venituri pe care l-am creat vreodată din podcast-ul nostru a fost un rezultat direct al ascultării celor mai mari puncte de durere și lupte ale publicului nostru.

Iată fluxul:

  • creăm conținut valoros, consistent, gratuit prin intermediul podcastului.
  • interacționăm cu ascultătorii noștri.
  • învățăm despre cele mai mari puncte de durere și lupte ale lor.
  • creăm soluții sub formă de produse, servicii și comunități.

având în vedere acest lucru, vă puteți imagina că există oportunități nesfârșite de a câștiga bani. Este vorba despre înțelegerea publicului.

donații

multe spectacole câștigă bani doar din donații și există o mulțime de platforme grozave pentru a ajuta oamenii să configureze rapid și ușor donații recurente pentru spectacolele pe care le iubesc.

una dintre aceste platforme se numește Patreon și este o platformă care vă ajută pur și simplu oamenii să-și arate aprecierea pentru podcast-ul dvs. prin donații monetare de toate dimensiunile.

avem o scufundare profundă dacă utilizarea Patreon este o idee bună (și cum să o faceți), deci asigurați-vă că verificați acest lucru pentru mai multe detalii.

Swag

oamenii iubesc swag, și există cu siguranță modalități prin care puteți crea acest lucru rapid și ușor pentru emisiunea ta!

dar atenție: dacă nu mergeți super mainstream și aveți sute de mii de oameni care vă cumpără swag-ul, este puțin probabil ca acest lucru să fie de fapt un flux semnificativ de venituri pentru dvs.

site-uri precum Shutterfly, Zazzle și cerneală personalizată sunt locuri pe care le puteți accesa pentru a crea swag personalizat. Am făcut tricouri, căni de cafea și autocolante – dar opțiunile par cu adevărat nesfârșite!

antreprenorilor pe foc t-shirt

antreprenorii pe foc t-shirt

în timp ce swag s-ar putea să nu vă facă mulți bani, poate fi o modalitate foarte bună de a se angaja și de a iubi pe oamenii care iubesc emisiunea ta.

puteți face, de asemenea, super-distractiv! Poate rulezi un promo în care oricine îți împărtășește podcastul pe rețelele de socializare și îți trimite o captură de ecran primește o cană de cafea sau un tricou!

Swag este, de asemenea, un mod popular de a spune „mulțumesc” oaspeților dvs. de podcast.

și dacă doriți să creați ceva personalizat pe cont propriu și apoi să îl aduceți într-un depozit pentru a vinde pe Amazon sau Shopify, verificați cu siguranță compania Prouduct. Ei sunt cei care ne-au ajutat să creăm, să livrăm și să găzduim toate cele 3 jurnale fizice: Jurnalul Libertății, Jurnalul măiestriei și Jurnalul Podcast. Și sunt minunați!

evenimente și ateliere

deși nu mulți podcasteri se gândesc la evenimente și ateliere ca la o modalitate de a fi plătiți, ele pot fi incredibil de benefice – nu doar din punct de vedere monetar, ci și în ceea ce privește creșterea acoperirii, a publicului și creșterea în continuare a relației cu ascultătorii.

un eveniment sau un atelier nu trebuie să fie personal. De asemenea, nu trebuie să aibă sute de oameni prezenți pentru a fi un succes.

gândiți-vă în afara cutiei!

puteți găzdui un eveniment virtual sau un atelier care este doar 1 zi. Faceți rezultatul super specific și ceva care ar fi un câștig imens pentru publicul dvs. și este posibil să obțineți mai mulți oameni interesați.

în ceea ce privește marketingul, asigurați-vă că vorbiți despre asta în emisiunea dvs. cu mult timp în avans!

dacă vă gândiți să găzduiți un atelier virtual de 1 zi, începeți să vorbiți despre el în fiecare dintre episoadele dvs. cu două până la trei luni înainte. Aveți o pagină de înscriere pentru cei interesați și o pagină de vânzări pentru cei care sunt gata să se angajeze acum.

Fii propriul tău sponsor!

am găzduit mai multe Mastermind-uri în persoană aici, în Puerto Rico, și nu numai că au fost incredibil de distractive, dar progresul și sprijinul pe care îl putem oferi au fost nivelul următor!

creierul Puerto Palooza

Puerto Palooza Mastermind

am găzduit, de asemenea, o croazieră podcasting! A fost un eveniment pe care nu-l vom uita niciodată. Timpul pe care l – am putut petrece petrecându-ne și bucurându-ne de Caraibe-în plus față de timpul petrecut învățând și sprijinindu-ne reciproc în călătoria noastră de podcasting nu poate fi înlocuit.

cum podcast-uri face bani

sperăm că aceste idei au te gândești la mai multe moduri puteți genera venituri din podcast-ul. Și acum că știți că este posibil, este timpul să începeți.

când creați podcastul, nu vă concentrați asupra veniturilor – concentrați-vă pe conținut, valoare și ascultători. Concentrați-vă pe ceea ce doriți să devină spectacolul dvs. și angajați-vă să lucrați din greu în fiecare zi pentru a realiza acest lucru.

dacă puteți construi o bază solidă pentru emisiunea dvs. și creați în mod constant conținut gratuit, valoros, care vă ajută să rezolvați cele mai mari puncte de durere și lupte ale ascultătorilor, veți câștiga.

nu uitați să vă ascultați publicul. Pentru ce întrebări, puncte de durere și lupte vin la tine? Implicarea este esențială și, ca bază, ar trebui să aveți cel puțin 10 conversații unu-la-unu cu ascultătorii dvs. pe lună.

ascultați limbajul pe care îl folosesc, luptele pe care le împărtășesc și ascultați pentru repetare. Apoi dau seama cum ai de gând să creeze soluția.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată.