Jak podcasty zarabiają pieniądze?

to pytanie dotyczy umysłów wielu podcasterów i umysłów prawie wszystkich, którzy opowiadają o swoim pomyśle. Jak podcasty zarabiają pieniądze?

istnieje wiele sposobów na to, że podcast może zarabiać pieniądze, a my zanurkujemy głęboko w kilka z tych sposobów tutaj w tym poście.

po pierwsze, wyjaśnijmy sobie jedną rzecz: jeśli zaczynasz podcast tylko po to, aby zarabiać pieniądze, nie rób tego.

podczas gdy zarabianie na podcastach jest absolutnie możliwe, należy pamiętać, że udane podcasty są często pełnoetatowym koncertem. Potrzeba czasu, aby wymyślić zwycięski pomysł na podcast, stworzyć wartościowe i spójne treści oraz rozwinąć publiczność, która cię zna, lubi i ufa.

wszystko to wymaga również, że jesteś naprawdę podekscytowany swoim pomysłem na podcast.

to i-podcasting to maraton. Nie sprint.

dobra, Dobra … ale co z pieniędzmi? Czy możesz zarabiać na podcastach?

czy można zarabiać na podcastach?

krótka odpowiedź brzmi tak. Od 2013 roku zarabiamy znaczną ilość pieniędzy na naszym podcaście. Możesz przeczytać o tym w naszych miesięcznych raportach dochodów, gdzie dzielimy się każdym wydanym i otrzymanym dolarem.

mamy teraz cztery główne źródła przychodów:

  1. przychody ze sponsoringu
  2. relacje partnerskie
  3. kursy Online
  4. czasopisma fizyczne

można argumentować, że nie wszystkie te strumienie przychodów pochodzą bezpośrednio „z podcastu”. Twierdzę, że bez podcastu możliwe byłoby dokładnie zero tych strumieni przychodów.

John nie miał żadnej obecności w Internecie, żadnej strony internetowej, żadnych powiązań przedsiębiorczych i żadnego doświadczenia w transmisji.

wszystko, co stworzyliśmy w naszej firmie, było wynikiem połączeń, relacji i odbiorców, które zbudowaliśmy z podcastu.

więc jeśli zastanawiasz się, jak zarabiać na podcastach, to jesteś we właściwym miejscu!

ile zarabiają podcasty?

ile można zarobić z podcastu to osobna historia. Podczas gdy niektórzy podcasterzy zarabiają miliony dolarów rocznie – w tym USA-inni podcasterzy mogą zarobić 6-cyfry, 5-cyfry lub prawie nic z ich podcastu.

jednym z najbardziej natychmiastowych sposobów zarabiania pieniędzy z podcastu, który przychodzi do głowy dla większości, jest sponsorowanie podcastów. Zasadniczo firmy i marki płacą pieniądze hosta podcastów, aby dostać się przed swoich odbiorców i reklamować swoje produkty i usługi.

jeśli patrzysz ściśle na sponsoring podcastów, istnieją standardy branżowe, które dzielą się tym, ile pieniędzy możesz zarobić na odcinek w oparciu o liczbę pobrań.

zamierzam opowiedzieć więcej o sponsoringu podcastów jako strumieniu przychodów, ale tutaj jest głębokie nurkowanie na wszystkich rzeczach sponsoringu podcastów, ponieważ nie będę opisywał wszystkiego, co trzeba wiedzieć w tym poście.

ile zarabiają podcasty na odcinek?

typowy CPM, lub „cost per mille”, to ilość pieniędzy, którą zarobisz na każdym 1000 pobrań na odcinek. Łatwą kalkulacją jest przyjrzenie się standardowi branżowemu dla sponsoringu midroll, który wynosi 25 CPM .

Załóżmy, że otrzymujesz 5000 pobrań na odcinek podcastu(mierzony po 6 tygodniach od publikacji).

sponsoring byłby wtedy równy $25 x 5 = $125.

oczywiście im więcej pobrań, tym wyższe będą Twoje przychody. Jeśli masz milion pobrań, to patrzysz na $25,000 na sponsora dla każdego odcinka.

Możesz również zacząć uwzględniać prerolle i postrolle, które są odczytami reklamowymi, które pojawiają się na początku i na końcu odcinka podcastu. Różnią się one, jeśli chodzi o branżowy standard cenowy, od $10 – $18 w zależności od długości (zazwyczaj 15 lub 30 sekund).

istnieje kilka różnych opcji sponsorowania podcastów poza modelem CPM. Istnieje również tak zwany model CPA: koszt nabycia. Jest to świetny model dla podcastów, które są bardzo niszowe i które reklamują droższy produkt lub usługę.

zamiast szukać pobrań na odcinek, model CPA interesuje się tylko konwersjami: zarabiasz określoną kwotę w dolarach za każdym razem, gdy ktoś dołącza do usługi lub kupuje produkt.

wyobraź sobie podcast o ciąży, który sprzedaje Wózki za 1000$. Nawet jeśli ten podcast nie otrzymuje dziesiątek tysięcy pobrań, model CPA, biorąc pod uwagę, jaką mają docelową grupę odbiorców, byłby świetną trasą.

istnieją również modele hybrydowe, w których podajesz koszt oparty na wielu czynnikach. Na przykład możesz stworzyć pakiet sponsoringu podcastów, który obejmuje marketing e-mailowy, promocje w mediach społecznościowych i wzmianki o witrynie, oprócz faktycznego sponsorowania podcastów.

w takich przypadkach zacytujesz sponsoring w oparciu o wartość każdej z tych rzeczy w Twojej firmie.

Top 5 sposoby można zarabiać na podcastach

teraz, że masz trochę tła, jak zarabiać na podcastach, jeśli chodzi o sponsoring, zanurzmy się w top 5 sposoby zarabiania pieniędzy z podcasting.

kursy Online

pytanie, które tak wielu naszych słuchaczy zadawało Johnowi w ciągu 6 miesięcy od jego uruchomienia, brzmiało: „jak zacząłeś swój podcast?”

w 2012 roku przestrzeń podcastów była jeszcze dość młoda, a dostępnych było bardzo niewiele zasobów na temat tego, jak rozpocząć podcast.

ponieważ John poświęcił czas na naukę od wielu ekspertów od podcastów i zainwestował w szkolenia i coaching, aby wszystko było dobrze, pomyślał „dlaczego nie stworzyć czegoś, co pomoże odpowiedzieć na te pytania, które otrzymuję regularnie wokół tego, jak rozpocząć podcast?”

i tak zrobił. Wpadł na pomysł, aby rozpocząć kurs online, aby nauczyć ludzi, jak tworzyć, rozwijać i zarabiać na swoich podcastach: raj podcastów.

istnieją nieskończone przykłady i możliwości, jeśli chodzi o tworzenie kursów online w każdej branży i niszy. Jeśli masz wiedzę i doświadczenie, którymi możesz się podzielić ze swoimi odbiorcami – a oni już przychodzą do Ciebie i o to proszą – stworzenie kursu online jest niesamowitą opcją.

jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tworzeniu kursu online, zapisz się na bezpłatne 5-dniowe wyzwanie kursu Thinkific. Na koniec ukończysz swój pomysł na kurs i swój szkic!

Masterminds

stworzenie masterminda było pierwszym dużym strumieniem przychodów dla nas tutaj w Entrepreneurs On Fire. Tak wielu naszych słuchaczy docierało do Johna i mówiło, jak bardzo kochają podcast-inspirację i motywację – ale czuli się samotni podczas swojej podróży.

wsparcie i otaczanie się podobnymi ludźmi ma kluczowe znaczenie w Twojej podróży przedsiębiorczej i wiemy o tym. Biorąc pod uwagę to, co mówiło nam wiele osób, było ich największym problemem: poczucie samotności, stworzyliśmy rozwiązanie.

uruchomiliśmy mastermind z 50 uczniami, a ostatecznie rozrosliśmy (i ograniczyliśmy go) do 100. Mieliśmy prywatną grupę na Facebooku, stronę internetową z kilkoma zasobami i to było w zasadzie wszystko.

spotkaliśmy się na żywo za pośrednictwem tego, co było Google Hangouts w tym czasie (teraz będziemy używać Zoom), aby zrobić Q&a, pomóc osobom się odczepić i przekazać opinie i zalecenia tym, którzy tego potrzebowali.

codziennie byliśmy w prywatnej grupie na Facebooku, zapewniając wsparcie-tak jak każdy z naszych członków.

twój mózg może nie wygląda tak, jak to właśnie opisałem, ale połączenie, wsparcie i poczucie, że jesteś częścią plemienia jest w naszej ludzkiej naturze. Jeśli Twoi odbiorcy tego pragną, możesz być tym, który im to zapewni.

Coaching

niezależnie od tego, czy jest to coaching indywidualny, czy grupowy, jest to kolejna świetna opcja do zarabiania na podcaście, jeśli masz doświadczenie w swojej branży lub niszy.

jeśli masz słuchaczy, którzy przychodzą do Ciebie i zadają ci pytania dotyczące Twojego tematu podcastu, zacznij prowadzić bieżącą listę najczęściej zadawanych pytań.

Szukaj wzorców i powtórzeń w pytaniach, zmaganiach i bólach, których doświadczają słuchacze.

jaki rodzaj coachingu możesz zapewnić, aby pomóc im iść do przodu?

chociaż programy coachingowe zdecydowanie różnią się ceną i strukturą, ważne jest, aby zastanowić się, jaki rodzaj programu coachingowego chcesz uruchomić. Jeśli nie lubisz spotkań coachingowych jeden na jeden w kalendarzu co tydzień, powinieneś rozważyć, jak może wyglądać program Grupowy.

a może coaching wcale nie jest dla ciebie. Zawsze stawiaj się w sytuacji, jak będzie i zastanów się, czy dany strumień przychodów jest dla Ciebie odpowiedni.

Sponsoring

jak przedstawiłem powyżej, sponsoring jest popularnym i znanym strumieniem przychodów dla podcastów. Firmy i marki płacą duże pieniądze, aby dotrzeć do właściwych słuchaczy, i dlatego tak ważne jest dokładne poznanie odbiorców. Gdy będziesz w stanie dokładnie komunikować się z kim rozmawiasz, reklamodawcy będą cię słuchać.

ale pozostaje pytanie „Jak zrobić reklamę podcastu”.

aby uzyskać pełny podział, odwiedź nasz najlepszy przewodnik na temat sponsorowania podcastów.

teraz powiem tak: sponsoring powinien zawsze być wygrany / wygrany / wygrany:

  • wygrana dla Twoich odbiorców (reklamowany produkt lub usługa jest bardzo istotna)
  • wygrana dla Twojego sponsora (ponieważ idealnie pasują, ich zwrot z inwestycji to pokaże)
  • wygrana dla Ciebie (sponsoring nie jest dla wszystkich)

pamiętaj, że to twój program, a Ty decydujesz. Jeśli znajdziesz sponsora, który nie chce zgodzić się na twoje warunki lub który podchodzi do ciebie, aby promować coś, co nie jest zgodne z Twoimi wartościami, powiedz nie. To naprawdę takie proste.

ponownie, różne modele do rozważenia dla sponsoringu podcastów-jeśli zdecydujesz się na tę trasę-są:

  • CPM (per mille) – to za 1,000 pobrań
  • CPA (per acquisition) – to za sprzedaż
  • Mix-to jest Twój własny pakiet, który łączy wiele miejsc docelowych poza tylko reklamą Czytaj

relacje partnerskie

Wiele osób nie wykorzystuje relacji partnerskich, ponieważ po prostu nie wiedzą, jak działają.

związki partnerskie mogą być niesamowicie owocne – jeśli są to właściwe związki partnerskie. Jednym z naszych ostatnich startów partnerskich był Dean Graziosi i Tony Robbins na ich kurs brokera wiedzy, a w wyniku tego startu wygraliśmy mastermind z Tony Robbinsem w jego ośrodku na Fidżi.

Tony Robbins Mastermind Group

Tony Robbins Mastermind Group

podobnie jak w przypadku sponsora, badanie partnerów oznacza poszukiwanie produktów i usług, z których już korzystasz i polecasz – lub które wiesz, że przyniosą korzyści Twoim odbiorcom.

po zidentyfikowaniu produktu lub usługi, dla której chcesz zostać partnerem, wszystko, co musisz zrobić, to skontaktować się z osobą lub firmą, która jest jej właścicielem i zapytać, czy mają program partnerski.

możesz być partnerem dla narzędzi i oprogramowania, z którego regularnie korzystasz, lub możesz być partnerem dla kursu online lub produktu, który kochasz. Coaching i masterminds, wydarzenia NA ŻYWO, a nawet platformy są możliwe.

Pomyśl O Amazonie. Każdy może zostać członkiem Amazon Associate-po prostu musisz się zgłosić. Po zatwierdzeniu możesz udostępnić swój link partnerski dla dowolnego produktu na Amazon.

Program Partnerski Audible to kolejny świetny program dla podcasterów. Słuchacze podcastów kochają audio, więc co lepsze usługi do promowania niż książki audio i treści audio?

Amazon i Audible to przykłady możliwości partnerskich, które możesz zacząć dosłownie dzisiaj. Ale niektóre inne relacje partnerskie wymagają czasu. Na przykład, jeśli chcesz promować nadchodzące uruchomienie kursu, powinieneś zainteresować się nim. Zacznij budować rzeczywistą relację z nimi, jeśli jeszcze jej nie masz.

zawsze potwierdzaj, że produkty i usługi, które polecasz za pośrednictwem linków partnerskich, są odpowiednie dla Twoich odbiorców i pamiętaj, aby postępować zgodnie z wytycznymi FTC!

inne sposoby zarabiania pieniędzy z podcastingu

omówiliśmy kilka sposobów generowania przychodów z działalności podcastingu, ale istnieje jeszcze więcej sposobów w zależności od tego, jaki jest Twój temat podcastu i czego chcą i potrzebują słuchacze.

każdy strumień przychodów, jaki kiedykolwiek stworzyliśmy z naszego podcastu, był bezpośrednim wynikiem słuchania największych problemów i zmagań naszych odbiorców.

Oto przepływ:

  • tworzymy wartościowe, spójne, darmowe treści za pośrednictwem podcastu.
  • współpracujemy z naszymi słuchaczami.
  • dowiadujemy się o ich największych bolączkach i zmaganiach.
  • tworzymy rozwiązania w postaci produktów, usług i społeczności.

Mając to na uwadze, możesz sobie wyobrazić nieograniczone możliwości zarabiania pieniędzy. Chodzi o zrozumienie publiczności.

darowizny

wiele programów zarabia wyłącznie z darowizn, a istnieje wiele świetnych platform, które pomagają ludziom szybko i łatwo konfigurować powtarzające się darowizny na programy, które kochają.

jedna z tych platform nazywa się Patreon i jest to platforma, która po prostu pomaga twoim ludziom pokazać swoje uznanie dla Twojego podcastu poprzez darowizny pieniężne każdej wielkości.

mamy głębokie nurkowanie na temat tego, czy korzystanie z Patreon jest dobrym pomysłem (i jak to zrobić), więc pamiętaj, aby sprawdzić, że po więcej szczegółów.

Swag

ludzie uwielbiają swag i są zdecydowanie sposoby na szybkie i łatwe tworzenie tego programu!

ale uważaj: jeśli nie przejdziesz do super mainstreamu i nie będziesz miał setek tysięcy ludzi kupujących twój łup, jest mało prawdopodobne, że będzie to dla ciebie znaczący strumień przychodów.

strony takie jak Shutterfly, Zazzle i Niestandardowy atrament to miejsca, w których możesz utworzyć niestandardowy łup. Zrobiliśmy koszulki, kubki do kawy i naklejki – ale opcje naprawdę wydają się nieograniczone!

Koszulka Entrepreneurs On Fire

Koszulka Entrepreneurs On Fire

chociaż swag może nie zarabiać dużo pieniędzy, może to być świetny sposób na zaangażowanie i miłość do ludzi, którzy kochają Twój program.

możesz też sprawić, że będzie super zabawnie! Może prowadzisz promocję, w której każdy, kto udostępni twój podcast w mediach społecznościowych i wyśle Ci zrzut ekranu, otrzyma kubek do kawy lub koszulkę!

Swag to również popularny sposób na podziękowanie gościom podcastów.

a jeśli chcesz stworzyć coś niestandardowego na własną rękę, a następnie przynieść to do magazynu, aby sprzedać na Amazon lub Shopify, zdecydowanie sprawdź firmę Prouduct. To oni pomogli nam stworzyć, wysłać i pomieścić wszystkie 3 nasze fizyczne czasopisma: The Freedom Journal, The Mastery Journal i The Podcast Journal. I są niesamowite!

wydarzenia i warsztaty

chociaż niewielu podcasterów uważa wydarzenia i warsztaty za sposób na zarabianie pieniędzy, mogą one być niezwykle korzystne – nie tylko Pieniężnie, ale także pod względem zwiększania zasięgu, publiczności i dalszego rozwijania relacji ze słuchaczami.

wydarzenie lub warsztat nie musi być osobiście. To również nie musi mieć setki ludzi w obecności, aby odnieść sukces.

myśl nieszablonowo!

możesz zorganizować wirtualne wydarzenie lub warsztat, który trwa tylko 1 dzień. Spraw, aby wynik był bardzo konkretny i coś, co byłoby ogromną wygraną dla publiczności, a są szanse, że dostaniesz kilka osób, które są zainteresowane.

jeśli chodzi o marketing, to z dużym wyprzedzeniem mów o tym w swoim programie!

jeśli myślisz o zorganizowaniu 1-dniowego Wirtualnego warsztatu, zacznij o tym mówić w każdym swoim odcinku dwa do trzech miesięcy przed czasem. Miej stronę rejestracji dla tych, którzy są zainteresowani, i stronę sprzedaży dla tych, którzy są gotowi do zaangażowania się teraz.

Zostań swoim własnym sponsorem!

gościliśmy kilku osobistych mastermindów w Puerto Rico i nie tylko byli niesamowicie zabawni, ale postęp i wsparcie, które jesteśmy w stanie zapewnić, były na wyższym poziomie!

Puerto Palooza

Puerto Palooza Mastermind

zorganizowaliśmy również rejs podcastingowy! To było wydarzenie, którego nigdy nie zapomnimy. Czas, który mogliśmy spędzić spędzając czas i ciesząc się Karaibami-oprócz czasu, który spędziliśmy ucząc się i wspierając się nawzajem w naszej podcastingowej podróży, nie może być zastąpiony.

jak podcasty zarabiają pieniądze

mam nadzieję, że te pomysły mają myślisz o wielu sposobach generowania dochodów z podcastu. A teraz, kiedy wiesz, że to możliwe, Czas zacząć.

podczas tworzenia podcastu nie skupiaj się na przychodach – skup się na treści, wartości i słuchaczach. Skoncentruj się na tym, czym chcesz, aby twój program stał się, i zaangażuj się w ciężką pracę każdego dnia, aby to osiągnąć.

jeśli możesz zbudować silny fundament dla swojego programu i konsekwentnie tworzyć darmowe, wartościowe treści, które pomogą rozwiązać największe problemy i problemy Twoich słuchaczy, wygrasz.

pamiętaj, aby słuchać swoich odbiorców. Jakie pytania, punkty bólu i zmagania przychodzą do ciebie? Zaangażowanie jest kluczowe, a jako punkt odniesienia powinieneś mieć co najmniej 10 rozmów jeden na jeden ze słuchaczami miesięcznie.

słuchaj języka, którego używają, zmagań, które dzielą, i słuchaj powtórzeń. Następnie dowiedz się, jak zamierzasz stworzyć rozwiązanie.

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.