Jak podcasty vydělávají peníze?

je to otázka na mysli mnoha podcasterů a na myslích téměř každého, kdo o svém nápadu vypráví. Jak podcasty vydělávají peníze?

ve skutečnosti existuje mnoho způsobů, jak podcast může vydělat peníze, a my se ponoříme hluboko do několika z těchto způsobů právě zde v tomto příspěvku.

nejprve si ujasněme jednu věc: pokud začínáte podcast jen proto, abyste vydělali peníze, nedělejte to.

zatímco vydělávání peněz z podcastu je naprosto možné, mějte na paměti, že úspěšné podcasty jsou často koncertem na plný úvazek. Vymyslet vítězný podcastový nápad vyžaduje čas, vytvořit hodnotný a konzistentní obsah, a rozšířit publikum, které to ví, má rád, a věří vám.

to vše také vyžaduje, abyste byli skutečně nadšeni svým nápadem podcastu.

to a-podcasting je maraton. Ne sprint.

dobře, dobře … ale co ta věc s penězi? Můžete vydělat peníze z podcastů?

můžete vydělávat peníze z podcastů?

krátká odpověď zní ano. Od roku 2013 jsme z našeho podcastu vydělali značné množství peněz. Vše si můžete přečíst v našich měsíčních zprávách o příjmech, kde sdílíme každý vynaložený a přijatý dolar.

právě teď máme čtyři hlavní toky příjmů:

  1. sponzorské příjmy
  2. partnerské vztahy
  3. Online kurzy
  4. fyzické časopisy

Dalo by se namítnout, že ne všechny tyto toky příjmů pocházejí přímo „z podcastu“. A já bych argumentovat zpět, že přesně nula z těchto toků příjmů by bylo možné bez podcast.

podnikatelé v ohni zahájili v září 2012. John měl nulovou online přítomnost, žádný web, žádná podnikatelská spojení, a žádné zkušenosti s vysíláním.

vše, co jsme vytvořili v našem podnikání, bylo výsledkem spojení, vztahů a publika, které jsme vytvořili z podcastu.

takže pokud jste zvědaví, jak vydělat peníze s podcasty, pak jste na správném místě!

kolik peněz dělají podcasty?

kolik můžete vydělat z podcastu, je samostatný příběh. Zatímco někteří podcasteři vydělávají miliony dolarů ročně-včetně USA-ostatní podcastery mohou vydělat 6 čísel, 5 čísel nebo téměř nic z jejich podcastu.

jedním z nejbezprostřednějších způsobů, jak vydělat peníze z podcastu, který přijde na mysl pro většinu, je sponzorství podcastů. V podstatě, podniky a značky platí peníze hostitele podcastu, aby se dostaly před své publikum a propagovaly své produkty a služby.

pokud se díváte přísně na sponzorství podcastů, pak existují průmyslové standardy, které sdílejí, kolik peněz můžete za epizodu vydělat na základě počtu stažení, které získáte.

budu mluvit více o sponzorství podcastů jako o příjmovém proudu, ale tady je hluboký ponor o všech věcech sponzorství podcastů, protože v tomto příspěvku nebudu pokrývat vše, co je třeba vědět.

kolik dělají podcasty za epizodu?

typický CPM, nebo „cena za mille“, je množství peněz, které vyděláte na základě každých 1000 stažení za epizodu. Snadný výpočet je podívat se na průmyslový standard pro midroll sponzorství, což je $ 25 CPM.

řekněme, že získáte 5 000 stažení za epizodu podcastu (měřeno 6 týdnů po publikování).

sponzoring by se pak rovnal $ 25 x 5 = $ 125 .

samozřejmě čím více stahování, tím vyšší budou vaše příjmy. Pokud máte milion stažení, pak se díváte na $ 25,000 na sponzora pro každou epizodu.

můžete také začít zohledňovat prerolly a postrolly, což jsou reklamní čtení, která přicházejí na začátku a na konci epizody podcastu. Ty se liší, pokud jde o průmyslový standard pro stanovení cen, v rozmezí od $ 10- $ 18 v závislosti na délce (obvykle 15 nebo 30 sekund).

existuje několik různých možností pro sponzorování podcastů mimo model CPM. K dispozici je také to, co je známé jako model CPA: cena za akvizici. To je skvělý model pro podcasty, které jsou velmi specializované a které inzerují produkt nebo službu s vyššími náklady.

namísto pohledu na stahování za epizodu se model CPA zajímá pouze o konverze: získáte nastavenou částku dolaru pokaždé, když se někdo připojí ke službě nebo zakoupí produkt.

Představte si podcast, který je o těhotenství přistání sponzora, který prodává kočárky, které jsou více než $ 1,000 . I když tento podcast nedostává desítky tisíc stažení, model CPA vzhledem k tomu, jaké cílové publikum mají, by byla skvělá cesta.

existují také hybridní modely, u kterých uvádíte cenu na základě řady faktorů. Můžete například sestavit balíček sponzorství podcastů, který zahrnuje e-mailový marketing, propagace sociálních médií a zmínky o webových stránkách, kromě skutečného sponzorství podcastů.

v těchto případech byste citovali své sponzorství na základě hodnoty každé z těchto věcí ve vašem podnikání.

Top 5 způsobů, jak můžete vydělat peníze z podcastů

Nyní, když máte trochu pozadí o tom, jak vydělat peníze na podcasty, pokud jde o sponzorství, pojďme se ponořit do top 5 způsobů, jak vydělat peníze s podcasting.

online kurzy

otázka, kterou se tolik našich posluchačů ptalo Johna do 6 měsíců od zahájení podnikání v ohni, byla “ jak jste začali svůj podcast?“

v roce 2012 byl prostor pro podcasting stále poměrně mladý a bylo k dispozici jen velmi málo zdrojů o tom, jak spustit podcast.

vzhledem k tomu, John dal v čase učit se od více podcasting odborníků, a investoval do školení a koučování, aby si věci správně, pomyslel si: „proč ne vytvořit něco pomoci odpovědět na tyto otázky dostávám pravidelně kolem jak začít podcast?“

a tak učinil. Přišel s nápadem zahájit online kurz, který naučí lidi, jak vytvářet, růst, a zpeněžit jejich podcast: ráj podcasterů.

existují nekonečné příklady a příležitosti, pokud jde o vytváření online kurzů v každém odvětví a výklenku. Pokud máte znalosti a odborné znalosti, které můžete sdílet se svým publikem – a již k vám přicházejí a žádají o to-Vytvoření online kurzu je úžasná volba.

pokud vás zajímá více informací o vytváření online kurzu, zaregistrujte se na bezplatnou 5denní výzvu Thinkific. Do konce, budete mít svůj kurz nápad a vaše osnovy dokončena!

Masterminds

vytvoření mastermind byl první hlavní zdroj příjmů pro nás tady u podnikatelů v ohni. Tolik našich posluchačů oslovilo Johna a řeklo, jak moc se jim podcast líbil-inspirace a motivace-ale že se na své cestě cítili sami.

podpora a obklopení se podobně smýšlejícími lidmi je pro vaši podnikatelskou cestu zásadní a my to víme. Vzhledem k tomu, co nám tolik lidí říkalo, byl jejich největší bod bolesti: cítit se sám, vytvořili jsme řešení.

Spustili jsme mastermind s 50 studenty a nakonec jsme rostli (a omezili) na 100. Měli jsme soukromou Facebook skupinu, web s několika zdroji, a to bylo do značné míry vše.

setkali bychom se živě prostřednictvím toho, co bylo v té době Google Hangouts (nyní bychom používali Zoom), abychom mohli dělat Q&A, pomáhat jednotlivcům uvolnit se a poskytovat zpětnou vazbu a doporučení těm, kteří to potřebovali.

každý den jsme byli v soukromé skupině Facebook, která poskytovala podporu – a stejně tak každý z našich členů.

váš strůjce nemusí vypadat jako to, co jsem právě popsal, ale spojení, podpora a pocit, že jste součástí kmene, je v naší lidské přirozenosti. Pokud vaše publikum touží po tom, můžete být tím, kdo jim to poskytne.

koučování

ať už je to individuální nebo skupinové koučování, je to další skvělá volba pro zpeněžení vašeho podcastu, pokud máte odborné znalosti ve svém oboru nebo výklenku.

pokud k vám přicházejí posluchači a ptají se vás na téma podcastu, začněte udržovat běžící seznam nejčastěji kladených otázek.

hledejte vzory a opakování v otázkách, bojích a bolestivých bodech, které vaši posluchači zažívají.

jaký typ koučování můžete poskytnout, abyste jim pomohli posunout se vpřed?

zatímco koučovací programy se rozhodně liší v cenách a struktuře, je důležité zvážit, jaký typ koučovacího programu chcete spustit. Pokud se vám nelíbí, že každý týden máte v kalendáři individuální koučovací schůzky, měli byste zvážit, jak by mohl vypadat Skupinový program.

nebo možná koučování není pro vás vůbec. Vždy se postavte do pozice, jaké to bude, a zvažte, zda je pro vás daný tok příjmů vhodný.

sponzorství

jak jsem uvedl výše, sponzorství jsou oblíbeným a známým zdrojem příjmů pro podcasting. Podniky a značky platí velké peníze, aby se dostaly před správné posluchače, a proto je důvěrné poznání publika tak důležité. Když jste schopni přesně sdělit, s kým mluvíte, inzerenti budou poslouchat.

ale otázka „jak dělat podcastovou reklamu“ zůstává.

pro úplné rozpis, nezapomeňte navštívit náš konečný průvodce na všechny věci podcast sponzorství.

právě teď řeknu toto: sponzorství by mělo být vždy výhra / výhra / výhra:

  • výhra pro vaše publikum (inzerovaný produkt nebo služba je velmi relevantní)
  • výhra pro vašeho sponzora (protože se perfektně hodí, jejich návratnost investic to ukáže)
  • výhra pro vás (sponzorství není pro každého)

vždy pamatujte, toto je vaše show, a můžete rozhodovat. Pokud najdete sponzora, který nechce souhlasit s vašimi podmínkami, nebo kdo vás osloví, aby propagoval něco, co není v souladu s vašimi hodnotami, řekněte ne. Je to opravdu tak jednoduché.

Opět platí, že různé modely, které je třeba zvážit pro sponzorství podcastů – pokud se rozhodnete jít touto cestou-jsou:

  • CPM (na mille) – to je na 1000 stažení
  • CPA (na akvizici) – to je na prodej
  • Mix-toto je váš vlastní balíček, který kombinuje více umístění mimo jen reklamu číst

Affiliate vztahy

mnoho lidí nevyužívá affiliate vztahy, protože prostě nevědí, jak fungují.

partnerské vztahy mohou být neuvěřitelně plodné-pokud jsou to správná partnerství. Jeden z našich nedávných přidružených startů byl s Deanem Graziosim a Tonym Robbinsem pro jejich kurz knowledge Broker Blueprint, a v důsledku tohoto spuštění, vyhráli jsme mastermind s Tonym Robbinsem v jeho letovisku na Fidži.

Tony Robbins Mastermind Group

Tony Robbins Mastermind Group

stejně jako byste se sponzorem, výzkum poboček znamená hledat produkty a služby, které již používáte a doporučujete-nebo o kterých víte, že by prospělo vašemu publiku.

jakmile identifikujete produkt nebo službu, pro kterou chcete být přidruženým subjektem, vše, co musíte udělat, je oslovit jednotlivce nebo společnost, která jej vlastní, a zeptat se, zda mají přidružený program.

můžete být přidruženým subjektem pro nástroje a software, který používáte pravidelně, nebo můžete být přidruženým subjektem pro online kurz nebo produkt, který máte rádi. Koučování a masterminds, živé události, a dokonce i platformy jsou možné.

Mysli Amazon. Spolupracovníkem Amazonu se může stát kdokoli – stačí se přihlásit. Po schválení můžete sdílet svůj partnerský odkaz pro jakýkoli produkt na Amazonu.

Partnerský program Audible je další skvělý pro podcastery. Posluchači podcastů milují zvuk, takže jakou lepší službu propagovat než zvukové knihy a zvukový obsah?

Amazon a Audible jsou příklady affiliate příležitostí, které můžete začít doslova dnes. Ale některé další přidružené vztahy vyžadují čas. Například, pokud chcete propagovat něčí nadcházející zahájení kurzu, pak se budete chtít dostat na jejich radar. Začněte s nimi budovat skutečný vztah, pokud jej již nemáte.

vždy potvrďte, že produkty a služby, které doporučujete prostřednictvím partnerských odkazů, jsou relevantní pro vaše publikum a dodržujte pokyny FTC!

další způsoby, jak vydělat peníze z podcasting

diskutovali jsme o několika způsobech, jak můžete generovat příjmy z vašeho podcasting podnikání, ale existuje ještě více způsobů, v závislosti na tom, co vaše podcast téma je a co vaši posluchači chtějí a potřebují.

každý tok příjmů, který jsme kdy vytvořili z našeho podcastu, byl přímým důsledkem poslechu největších bolestivých bodů a bojů našeho publika.

zde je tok:

  • vytváříme cenné, konzistentní, bezplatný obsah prostřednictvím podcastu.
  • spolupracujeme s našimi posluchači.
  • dozvídáme se o jejich největších bolestivých bodech a bojích.
  • vytváříme řešení ve formě produktů, služeb a komunit.

s ohledem na to si můžete představit, že existují nekonečné možnosti, jak vydělat peníze. Jde o pochopení publika.

dary

mnoho pořadů vydělává peníze čistě z darů a existuje mnoho skvělých platforem, které pomáhají lidem rychle a snadno nastavit opakující se dary pro pořady, které milují.

jedna z těchto platforem se nazývá Patreon a je to platforma, která jednoduše pomáhá vašim lidem ukázat své uznání za váš podcast prostřednictvím peněžních darů všech velikostí.

máme hluboký ponor o tom, zda je použití Patreonu dobrý nápad (a jak to udělat), takže se ujistěte, že to zkontrolujete pro více informací.

lup

lidé milují lup, a tam jsou určitě způsoby, jak můžete vytvořit to rychle a snadno pro vaši show!

ale pozor: pokud nejdete super mainstream a nemáte stovky tisíc lidí, kteří si kupují váš lup, je nepravděpodobné, že by to pro vás ve skutečnosti byl významný tok příjmů.

weby jako Shutterfly, Zazzle a Custom Ink jsou místa, kde můžete vytvořit vlastní lup. Udělali jsme trička, hrnky na kávu – a samolepky – ale možnosti se opravdu zdají nekonečné!

podnikatelé v ohni tričko

podnikatelé na oheň tričko

zatímco lup nemusí dělat moc peněz, to může být skvělý způsob, jak zapojit a milovat na lidi, kteří milují vaši show.

můžete také udělat super zábavu! Možná spustíte promo, kde každý, kdo sdílí váš podcast na sociálních médiích a pošle vám Snímek obrazovky, dostane hrnek na kávu nebo tričko!

lup je také populární způsob, jak říct“ děkuji “ svým hostům podcastu.

a pokud chcete vytvořit něco vlastního na vlastní pěst a poté jej přivést do skladu k prodeji na Amazonu nebo Shopify, určitě se podívejte na společnost Prouduct. Jsou to ti, kteří nám pomohli vytvořit, loď, a Dům všech 3 našich fyzických časopisů: the Freedom Journal, the Mastery Journal, a Podcast Journal. A jsou úžasné!

akce a workshopy

i když mnoho podcasterů nepovažuje akce a workshopy za způsob, jak dostat zaplaceno,mohou být neuvěřitelně prospěšné – nejen finančně, ale také z hlediska růstu vašeho dosahu, publika a dalšího růstu vašeho vztahu s posluchači.

událost nebo workshop nemusí být osobně. Také nemusí mít stovky lidí v návštěvnosti, aby byl úspěch.

mysli mimo krabici!

můžete hostit virtuální událost nebo workshop, který je jen 1 den. Udělejte výsledek super specifickým a něco, co by bylo pro vaše publikum obrovskou výhrou, a je pravděpodobné, že získáte několik lidí, kteří mají zájem.

pokud jde o marketing it, ujistěte se, že o tom mluvíte ve své show v dostatečném předstihu!

pokud uvažujete o hostování 1denního virtuálního Workshopu, začněte o tom mluvit v každé epizodě dva až tři měsíce předem. Máte registrační stránku pro ty, kteří mají zájem, a prodejní stránku pro ty, kteří jsou připraveni se zavázat.

Buďte svým vlastním sponzorem!

zde v Portoriku jsme hostili několik osobních mistrů a byli nejen neuvěřitelně zábavní, ale pokrok a podpora, kterou jsme schopni poskytnout, byla další úroveň!

 Puerto Palooza Mastermind

Puerto Palooza Mastermind

také jsme hostili podcasting cruise! Byla to událost, na kterou nikdy nezapomeneme. Čas, který jsme mohli strávit visením a užíváním si Karibiku-kromě času, který jsme strávili učením a vzájemnou podporou na naší podcastingové cestě, nelze nahradit.

jak podcasty vydělávají peníze

doufejme, že tyto nápady vás přemýšlejí o mnoha způsobech, jak můžete generovat příjmy z vašeho podcastu. A teď, když víte, že je to možné, je čas začít.

při vytváření podcastu se nezaměřujte na příjmy – zaměřte se na obsah, hodnotu a posluchače. Zaměřte se na to, co chcete, aby se vaše show stala, a zavázat se k tvrdé práci každý den, abyste toho dosáhli.

pokud můžete vytvořit pevný základ pro vaši show a důsledně vytvářet bezplatný a hodnotný obsah, který pomáhá řešit vaše posluchače největší bolesti a boje, vyhrajete.

nezapomeňte poslouchat své publikum. Jaké otázky, body bolesti, a boje k vám přicházejí? Zapojení je klíčové, a jako základní linie byste měli mít alespoň 10 individuální konverzace se svými posluchači za měsíc.

poslouchejte jazyk, který používají, boje, které sdílejí, a poslouchejte opakování. Pak přijít na to, jak se chystáte vytvořit řešení.

Leave a Reply

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.