Hatter Av Til Sombrero Island

varmen er på. Det er sommer og alle ønsker å komme til et kaldere sted. Men destinasjonen som virkelig toppen av listen hver sommer er stranden. Hvorfor ikke? En strand er et riktig sted å spille, å ha det gøy og å bånd med venner, kjære og familie. Men bortsett fra dem, er det også et flott sted å ha nye venner og bygge minner som de sier.

da jeg ble med a klatre Til Mt. Gulugod Baboy noen uker siden var jeg begeistret for at en sidetur til en øy som heter Sombrero Island er inkludert i vår dagstur. Selv om min viktigste grunnen i å bli med på turen er å oppleve klatring, å komme til en øy for en rask strand getaway virkelig gjorde meg spent.

så etter at vi brukte halvparten av dagen vår klatring Mt. Gulugod Baboy, vi er bundet til å binge oss med en rask flukt til en strand. Å være i området der det er mange strandaktiviteter å velge mellom, er det en perfekt godbit å passere tretthet vi hadde opplevd under klatringen.

Sombrero Island I Batangas

Sombrero Island ligger På Mabini, Batangas. Det kan nås med båt Fra kysten Av Anilao i ca 30 minutter. Øya har blitt navngitt som sådan fordi den ligner en lue under vann. En liten strekning av stranden kan bli funnet på denne øya. Den har en perle hvit sand med rent og klart vann.

derfor blir denne øya en favoritt tur blant de som klatrer de nærliggende fjellene.

båtutleie komme til øya koster rundt PHP 2500.00 som kan passe for ca 10 personer. Inngangsbillett til øya må også betales ved ankomst som koster PHP 150,00 per person.

det var allerede 1:00 DA vi endelig gikk ombord på båten vår til øya. Alle er glade for å sparke av sommeren; føle solen og komme inn på stranden.

Solen var på sitt høyeste da vi kom til øya. Vi slo seg ned i en av de skyggefulle området; hadde en rask hvile først før du får ut og få sol-kysset.

det er også hytter tilgjengelig for leie hvis du ønsker å enten ha lunsj her eller ha et komfortabelt hvilested. Det er også et toalett.

øya er egentlig bare en liten en. Den lille strekningen av stranden kan gå i 2 til 3 minutter eller kanskje mindre. Sanden er hvit, men ikke så fin. Den har noen sma steiner som kan skade en bare fot nar du gar gjennom kysten.

Det sies At Gorgonians, svart korall skjell, skilpadder, stråler, grunts, knekt, snappers, og et stort utvalg av myke koraller er rikelig på denne øya. Fra steinen der jeg plasserte meg selv, kan jeg se den klare overflod av koraller uten å dykke i vannet eller gå for en snorkel. Dette viser bare At Anilao er veldig rik på undervanns som er perfekt for en dykkeraktivitet.

Noen tok en lur, noen begynte å skyte og noen gikk en spasertur, det er strandlivet.

Siden vi bare bodde her i et par timer, tok jeg ut kameraet mitt og begynte å utforske den lille øya. Jeg fikk selskap av photoholics CM, Dolor Og Leah.

Begge sider av øya er steinete, perfekt for foto shoots og for disse damene som ikke kunne hjelpe, men hadde sine positurer i hvert trinn de hadde som vi gikk for en øy leting.

Sikkert, det som virkelig gjør en strandferie mer moro, er å fange øyeblikkene med vennene dine gjennom bilder. Unli posere?

Disse menneskene er virkelig kamera narkomane. Men åpenbart, dette gjorde oss alle nærmere-gjennom bilde tar. Goofing rundt og gjør det gøy med alle disse bildene.

når de fleste av gruppen var i vannet allerede når vi gikk tilbake til vår har en svømmetur; åpenbart ha det gøy, vi fikk misunnelse og hast sluttet seg til dem. Jeg tok min undervannskamera som gjorde photoholics mer spent.

siden jeg hadde min kontaktlinse på; Jeg var ikke så ivrig etter å ha et bilde av meg selv under vann, så jeg har bestemt meg for å forlate kameraet til dem mens jeg fulgte noen av mine reisekammerater i å utforske resten av øya.
og så når jeg gikk tilbake du allerede vet hva som skjedde med kameraet mitt. Ja, bilder av dem i kameraet mitt. Etter at jeg var vitne til hvor entusiastiske de er når det gjelder bilder, ble jeg ikke sjokkert i det hele tatt å se mange bilder av dem i kameraet mitt. Inyo? Bare tuller. 🙂
photoholics ble sluttet Av Dawn Og Myra.
en strandferie med fotoentusiaster og komiske venner som dem ville ikke være komplett uten å ta de beryktede hoppeskuddene. Vel, jeg kunne ikke enig mer bortsett fra den sprø sprø skudd, jump shot er en av skuddene som ikke vil gå glipp av hvis du ser et album av strand bilder med gruppen.
det var 4: 00 PM når vår tur bly, Ivan, kunngjorde vår avgang fra øya. Vi fikset våre ting; hadde en rask gruppe skudd og gikk ombord vår båt etterpå.
vi tok farvel med denne øya, som har vært vitne til hvor gale vi er. Kan pahabol pa sa baten. 😀
vår side tur Til Sombrero Island handler ikke bare om et besøk for å apprise oss om hvordan arrestere denne lille øya er, men å se ut som vi kan ha det gøy selv i enkle ting. Dette ble en setting for vår gruppe å ha det gøy med før-fremmede som nå blir mine venner. Det er virkelig flott å være sammen med disse menneskene. Virkelig, vårt besøk på denne øya er så beundrende som vi ikke bare oppdage En Av underverkene I Batangas, men hadde også møte nye mennesker samt oppleve morsom og minneverdig flukt med vår foto galskap.
å vite hvordan du kommer til Sombrero Island, kan du lese mitt innlegg Om Mt. Gulugod Baboy.